Tapu Randevusu Nasıl Alınır?

Tapu Randevusu Nasıl Alınır?

Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nde gayrimenkul alım satım işlemi yapmak isteyenlerin önce randevu alması gerekiyor. Online hizmetler artık pek çok alanda olduğu gibi tapuda da işleri kolaylaştırıyor. Peki, tapu randevusu nasıl alınır, internetten alınabiliyor mu? Adana’da satılık lüks konutun adresi Handan Karay inşaat sizler için derledi…

Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’ndeki bütün işlemler için tapu randevusu alınarak kolaylıkla yapılabiliyor. Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nden randevu, ALO 181 hattına başvurarak veya internet üzerinden alınabiliyor. Güncel randevu takip sistemine de internet üzerinden online şekilde ulaşılabiliyor.

İnternetten Tapu Randevusu Nasıl Alınır?

Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’ndeki tüm işlemler için önceden randevu almak gerekiyor. Kişiye özel alınabilen randevular, belli bir sıraya göre yapılıyor. İnternetten alınacak randevu için https://randevu.tkgm.gov.tr adresi üzerinden bir randevu kaydı oluşturmak gerekiyor.

Tapu Telefon Hattı

Randevu için Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’nün Alo 181 numaralı hattı da aranabilir. ALO 181 hattı aracılığıyla Tapu ve Kadastro Müdürlüğü’ne bağlı çağrı merkezinden randevu alınabilir.

Randevu alınırken kişisel bilgilerin eksiksiz ve doğru şekilde verilmesi gereklidir. Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için bilgilerin doğruluğu ve randevu gün saatinde orada bulunmak önemlidir.

https://randevu.tkgm.gov.tr internet adresinden randevu alırken kişi, TC kimlik numarasını girmeli, isim soy isim, randevu oluşturulmak istenen gün ve saat bilgilerini doğru ve eksiksiz olarak girmelidir. Randevu almak için yapılacak işlemin ne olacağını da seçmek gerekiyor. Kimlik doğrulama işlemleri yapıldıktan sonra randevu oluşturulur. Online randevular 7/24 alınabilir. İnternetten randevu alma işlemleri kolayca ve kısa sürede yapıldığı için pek çok kişi randevularını bu yolla oluşturuyor.


Sosyal Medyada Paylaş

Copyright © 2024 HANDAN KARAY İNŞAAT. Tüm Hakları Saklıdır.

<